SEVERÁČEK V KOREJI – DEN 3., čtvrtek 27. 10. 2022

Silvie Langrová | 28. 10. 2022

Po vydatném spánku a snídani vyrážíme autobusem na oblíbené korejské výletní místo Seonpark s budhistickým chrámem Seonunsa (www.seonpark.gochang.go.kr). Před procházkou na nás čeká v restauraci tradiční korejské jídlo bibimbap – směs zeleniny a rýže v misce s pikantní omáčkou. Poté se již vydáváme na cestu k chrámu, podél chodníků jsou stánky s dobrotami, jako jsou smažené hmyzí kokony či pečené kaštany, v průhledech kolem nás se otevírají až pohádkově krásné scenérie. Po prohlídce hlavního náměstí s paláci se fotíme na schodech jednoho z nich a zpíváme pro kolemjdoucí turisty, kteří s nadšením poslouchají Pueri concinite a U Dunaja stála. Vracíme se zvláštní hliněnou cestičkou, po které místní chodí naboso, nasedáme do autobusu a jedeme pro změnu opět na další typicky korejské jídlo, tentokrát je to shabu-shabu. V kotlíku s horkým vývarem, který je na každém stole, si každý připravuje dle své chuti tenké plátky hovězího masa, houbičky, zelené bylinky, rýžové noky, plněné masové knedlíčky a další dobroty. Ingrediencí bylo opravdu hodně, podívejte se sami na fotografie v naši galerii. Po výborné večeři jsme zazpívali paní šéfkuchařce a vydali se na cestu k hotelu Core ve městě Naju. Abychom před spaním aspoň trochu vytrávili, vzal nás pan Chang na vyhlídkovou věž Bitgaram s úchvatným rozhledem na celé centrum města s dlouhými ulicemi plnými světel, velkým parkem a jezírkem s barevnou vodní fontánou. Asi bychom se kochali ještě dlouho, ale čas je neúprosný a my se musíme na zítřek zase pořádně vyspat, první koncert bude už dopoledne. V hotelu máme opět krásné luxusní pokoje, zaléháme do postelí a těšíme se na další skvělý den v Koreji.

Dobrou noc z Koreje přeje Radka Fryčová.

Na fotky se můžete podívat v naší fotogalerii.

Související

SEVERÁČEK V KOREJI – DEN 5., sobota 29. 10. 2022

Silvie Langrová | 31. 10. 2022

Vstáváme opět do krásného slunného dne a protože máme ještě chvíli čas, než bude snídaně, jdeme se projít ...

SEVERÁČEK V KOREJI – DEN 4., pátek 28. 10. 2022

Silvie Langrová | 30. 10. 2022

Dnes vyrážíme z hotelu hned brzy ráno, protože nás čeká dopolední koncert na střední škole Nasan Applied Arts Middle School. Před koncertem pro ná...

SEVERÁČEK V KOREJI – ŽURNÁL ZÁJEZDU: DEN 1. A 2., úterý 25. 10. a středa 26. 10. 2022

Silvie Langrová | 27. 10. 2022

den – úterý 25.10. Po čtyřech letech téměř na den přesně vyráží třicítka nejstarších dětí Koncertního sboru Severáčku na turné po Jižní  ...

SEVERÁČEK V JIŽNÍ KOREJI

Silvie Langrová | 07. 10. 2022

Severáček bude opět reprezentovat českou sborovou školu na prestižním turné po Jižní Koreji ve dnech 24. října – 5. listopadu 2022. V rámci tohoto turné se Severáček ...